november 21, 2017

FASHIONSHOOT NUNUNU

by





EEN URBAN MEISJESLOOK


Ik zie, ik zie wat jij niet ziet. De EYE collectie 2017 Nununu bevat Grafische afbeeldingen van het oog, een ogen test en cijfers in oversized formaat. Veel zwart/wit en natuurlijk weer urban to the max.

Zagen we onlangs al Daan in zijn Nununu outfit, vandaag is het Beau die er super stoer en urban uitziet in haar Nununu outfit. Want wist je dat Nununu ook een baby collectie heeft. Zo leuk om je baby in een outfit van dit merk te kleden.

Inmiddels kan ik voor Beau al bij de kids collectie shoppen. Kleine meisjes worden groot, zou je dus denken, maar in dit geval niet. Veelal kies ik voor haar een maatje groter dan haar leeftijd omdat ze niet klein is. Dus koos ik maar 18-24 maanden van de oversized jurk met oversized cijfer 2. Maar als je een oversized jurk kiest. dan zegt de naam het al. Precies. oversized. Maatadvies in deze dus, precies op maat shoppen.
We combineerden de jurk met Cijfer 2 print met de Eye socks (musthave) en de stoere denim hat. Kijk je mee naar deze urban meisjes look.

Vind NUNUNU hier bij Orange Mayonnaise




----


For the original post, see Blender Magazine online


BewarenBewaren

Geen opmerkingen: