april 14, 2017

FRIDAY FAVORITES

by



FRIDAY FAVORITES #32


Omdat Pasen voor de deur staat, deze week een Friday Favorites rondom Pasen. Wellicht wat kort voor de dag, maar niks leukers dan online genieten van alle paasdecoraties toch? Ik laat je een aantal te gekke, monochrome paasartikelen zien. Van decoratie tot kleding!



Wil je echt graag uitpakken met flinke decoratie, maar wel met iets wat je daarna ook nog kan gebruiken? Dan is de Cinnie wellicht iets voor jou. Hij is verkrijgbaar in tig kleuren, stoffen en maten. Deze XXL variant in streepjes is mega stoer en past in een stoer monochrome huis of kinderkamer. Een lekker groot kussen voor op de grond, op te hangen, te stoeien of ter decoratie. Op de kinderkamer ook fijn voor de kids om even erop te liggen en tot rust te komen. Boekje erbij om voor te lezen en genieten maar. Ik vind ze mega stoer om te zien en van deze gestreepte versie loop ik helemaal warm!


Cinnie XXL


Eerder schreef ik al eens over dit merk (in deze Shop Saturday) en voor Pasen past deze sweater natuurlijk ideaal in dit lijstje. Ze hebben ook t-shirts met een enkel konijn of met een bunny tekst, maar ook broekjes met deze all over print. Ik ben fan! Pasen mag van mij lekker monochrome zijn om toch feestelijk te zijn, maar wel in je interieur/kledingstijl te passen. Want voor mij hoeven die zoetsappige pasteltinten (en dat vele lelijke geel) niet zo.


Bunny Sweater


Zo zie ik ze het liefst: een mooie decoratie voor in de boom. Geen echte eieren, maar wel mooi monochrome. Mijn tip is om niet teveel decoratie in je paastak te hangen voor een mooi rustig geheel. Bij ons hangen 6 nep-eieren in en een paar kleine witte nep-kuikentjes in de wit geverfde takken. Staat super leuk en feestelijk, zonder dat hij teveel uit de toon van onze woonkamer valt.


Bloomingville Paasei decoratie


Pasen is pas echt af als je er een bijpassend kussentje bij hebt, toch? Ik als groot kussen-fan zie dat wel zitten. Oké, eigenlijk heb ik gewoon een paaskussen liggen. Ik kocht hem ooit bij de ikea en hij heeft grijze eitjes erop. Past toch netjes in huis, maar toch wel een tintje Pasen. Die zijn niet meer te vinden helaas, maar deze leukerd met konijntjes vond ik wel. Zeker ook leuk om neer te leggen!


Easter Pillow


Shoppen in stijl! Waar ik mijn eigen shopper maakte voor Pasen, is deze toch zeker wel net zo gaaf. Deze shopper staat vol met konijntjes en kun je natuurlijk het hele jaar door gebruiken. Voor de boodschappen, voor je dag shoppen, voor de logeerpartij van je kids of natuurlijk voor het paas-eitjes (choco-eitjes zijn het hier zondag) zoeken. En sowieso: shoppers heb je nooit genoeg!


Totebag


Gebreide dingen hebben altijd een streepje voor gehad bij mij. Al voor dat Dani geboren was had ik een gebreid pakje voor hem. Het bleek enorm groot uit te vallen en was bloedheet, dus hij heeft het nooit gedragen. Maar mooi zijn ze wel. Deze trui van Oeuf NYC heeft naast zulke mooie breisels ook nog eens konijnen oren. Dat maakt zo'n trui natuurlijk extra schattig. Ik zie Dani er al mee lopen hoor.



Oeuf NYC Bunny via Orange Mayonnaise


Deze deken ligt hier ergens in huis. Ik kreeg hem, geloof het of niet, ergens bij. Hij ligt er dan ook al ruim een jaar en ligt wat rond te slingeren op de kamer van Dani. Hij vindt hem op Nijntje lijken, maar ook op zijn MiniWilla poster aan de muur. Dus zo'n deken van MiniWilla staat dan natuurlijk mega leuk in zijn kamer. Maar ook voor Pasen staat hij super leuk, op de bank bijvoorbeeld. Wie zegt dat dit soort dekentjes alleen voor de wieg zijn, heeft het (natuurlijk) volledig mis. Waar zou jij hem neerleggen?


Bunny Blanket via MiniWilla

----

For the original post, see DANI AND MOM blog

For more EASTER inspiration, shop Orange Mayonnaise HERE <<

Geen opmerkingen: