januari 03, 2017

FAVO PRINTJES: FILEMON KID

by



Ik bedacht me dat ik deze rubriek net zo goed Favo Scandinavisch had kunnen noemen. Want ik heb er weer eentje voor je, en hoe kan het ook anders, van Scandinavische bodem. Kijk je mee?
Printig urban

Filemon Kid is zo’n merk met een urban look and feel maar toch heerlijk printig. Ik hou daarvan. Edgy, stoer en toch lekker speels. Hoewel ik de monochrome trend ook best wat vind hebben, valt mijn oog toch altijd op de meer kleurrijke printjes. En gelukkig houden ze daar in ScandinaviĆ« net zoveel van. Net zoals dat ze in ScandinaviĆ« houden van eerlijke kleding, oog hebben voor detail en mooie (organische) materialen. Dat zie je en dat voel je, zo ook bij Filemon Kid.

Reversible clouded leopard sweatshirt

Legging Stack Attack Invert


Dress Lori



(Foto’s: Filemon Kid)

Filemon Kid koop je o.a. bij Orange Mayonnaise.

----

For the original post, see Roelina's blog

Geen opmerkingen: