oktober 01, 2016

GIRLS OUTFIT OF THE DAY

by

mini MODEBLOG


Zooo dan, dit vind ik zelf echt een te gekke look. Maar nu de schoenen nog. Hmm…gaan we voor A of B?





Oeh, wat is BangBang Copenhagen toch een te gek merk. Toffe kleuren, gave prints en gewoon net even anders dan anders.
Ik heb een aantal te gekke jurkjes gespot die soms best wel extravagant kunnen zijn. Dat vind je leuk of niet. Dit gestreepte shirtje is ook weer zo’n mooi item met net een mooie detail.
Durf je niet helemaal voluit te gaan met dit merk dan kies je bijvoorbeeld voor één van de kniekousen of maillots. Die geven een outfit direct wat extra spice.

Het rokje van Name It heb ik deze week voor mini me gekocht. Een leuk sweatrokje met een voorkant van fake leather. Comfortabel en toch stylish.

Ga je voor extra punky en nog meer kleur dan zou je kunnen kiezen voor de blauwe Dr. Martens. Is deze outfit jou al heftig genoeg dan blijf je gewoon lekker bij zwart/wit en heb ik toffe Vans voor je uitgezocht.

Verkoopinformatie
Rok: Name It
Shirt: BangBang Copenhagen 
Maillot: BangBang Copenhagen
Schoenen A: Veja
Schoenen B: Dr. Martens

Welke schoenen kies jij bij deze outfit. A of B?


-----


For the original post, see MiniMODEBLOG.nl

Geen opmerkingen: