oktober 21, 2016

12 X KEKKE SCHOENTJES VOOR DE KLEINTJES

by

Shopped @Orange Mayonnaise


Vergeet saaie schoenenwinkels waar je met je dreumes of tiener op zoek moet naar hippe schoenen. Waar je eerst nog echt je best moest doen voor leuke schoenen, -ik ging altijd naar België-, zo makkelijk shop je nu de hipste exemplaren online. En als jij op zoek bent naar kekke schoentjes voor jouw kinderen, dan heb ik nu een super adresje voor je. Bij Orange Mayonnaise ben ik een aantal hippe stappers tegen gekomen waarop jouw kids dit najaar fijn kunnen kruipen, lopen en rennen. Eigenlijk was kiezen bijna onmogelijk, maar als het echt moet, dan zou ik deze 12 in mijn mandje doen. Bekijk mijn 12 toppers die ik bij Orange Mayonnaise shopte.
-----

For the original post, see We LOVE Webshops blog

Geen opmerkingen: